Med måtta?

Länge sedan... Men i fredags jobbade jag ju! Ja det var ju.. Kul..De satte mig att sälja chips vid MEJERI AVDELNINGEN! Vilket ledde till, förutom att tiden sniglade sig fram, att jag frös så jag skakade!! Vilket förmodligen hjälpte till att jag blev förkyld i lördags.... Tindra var hos sin farfar under dagen och kräktes två gånger där. Men sen kom det inget mer som tur var!

Patrik är fotografen.
Visst ser jag måttligt road ut? haha!

Vaknade med halsont och ont i kroppen i lördags. Skulle till Ida på ljusparty, men kände mig inte kry. Då ringer hon och övertalar mig med samvetes metoden! Fy tusan! Haha! Så jag åkte dit ändå och det var riktigt kul så det ångrar jag inte! Köpte en ljusstake med Sakura flowers (I love sakura flowers) på så var så fin och passar så bra på min Asien hylla!! Men jag fick offra mitt busskort för det... Men den var fin och på rea! Tror den kostade runt 700 kr annars...

På kvällen hämtade vi Lucas och sen handlade vi lite middag och kvällsmys, som var tänkt med ost och kex och vin! Efter maten drack vi lite vin, spelade Jatzy och sen kom jag ju på.... Köpte vi verkligen kex? Nej... Det gjorde vi inte! haha! Men som tur var hade Ida några gamla krackers kvar! Jag och Betsy fick dela säng, ville ju inte vakna halv 7 på morgonen av Lucas i soffan! ;) Men det gick så bra så trots att hon slåss och sparkas och jag rullar! Inga blåtiror! Sen åkte vi till Ikea efter frukost. Jag kände mig lite som en zombie och när vi åt lunch vart jag lite piggare men fick istället världens magknip...

Åkte sedan hem till mamma där jag tvingade dem att bjuda oss på middag! ;) Myspysigt! Efter maten gick vi hem, igen med magknip! Kände mig inte riktigt 100 i magen och på kvällen mådde jag lite illa men det gick över innan jag lade mig. Somnade efter 01.00 som vanligt nuförtiden, och vaknade runt halv 5 på morgonen av att jag drömde att jag mådde illa. Låg en stund och kände efter, inget illamående. Försökte somna om... Försökte.... Försökte... Började må illa... Somnade.... Vaknade i halv panik halv 7 av att jag höll på att kräkas, snabbt i med hårsnodd (Den är viktig!!) och till toaletten! Spydde som en gris, grät lite, försökte somna om.. Hann precis somna när en jätte glad och pigg Tindra kommer utrusande och hoppar i min säng så magen börjar skvalpa igen, men jag klarade mig. Gjorde med nöd och näppe frukost till Tindra och nyponsoppa till mig själv som det tog ca 2 timmar att få i mig, vågar inte chansa! trodde att jag skulle bli bättre under dagen så jag kunde gå alla ärenden jag har att göra, men icke! Så jag ringde Deson som fick åka och köpa skorpor åt mig! Snällt av honom!! Så skorpor, lite yoghurt och nyponsoppa har jag fått i mig idag iaf! Och nu provade jag lite julmust för jag är så satans sugen! haha! Magen är inte helt 100 än! Men det funkar iaf!

Jag ska till AMS i morgon bitti dessutom.... kl 9.30.... Hoppas att jag mår bättre i morgon, annars har jag ju spypåse! ;) Värre blir det om man måste skita.... Aja det ska nog gå hoppas jag. Får ta med lite skorpor!

Nu ska jag bajsa sen ska jag försöka sova!!
Åh fick förresten ett mail i morse med en härlig video med Sakura flowers!


Mycket vackert och avslappnande! Tänk om man kunde få se det där live!!

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0