Aj aj fucking aj!

Vaknade halv 4 i natt av smärtor och tårar i ögonen.... Det blir bara värre och värre och nu har jag även svårt att andas, speciellt när jag stressar till skolan fullt påklädd med tung väska.. Då känns det som att jag ska svimma ibland för jag hyperventilirar och får hjärtklappning (hjärtat slår oregelbundet och jag måste sätta mig ner och hålla andan tills det slutar/slår normalt!)!! Jag kan inte ta djupa andetag för då gör det ont, jag kan inte lyfta tunga saker, jag kan inte snyta mig, jag kan inte skratta, jag kan inte hosta, inte nysa, inte sitta still, inte vrida överkroppen, inte ligga ner....

Så idag efter skolan ringde jag till husläkarmottagningen och fick en tid i morgon bitti kl 09.15! Manlig läkare ofc... Får ha stål-BH på mig! Önskar att jag kunde haft någon med mig....

Fick iaf klartecken på att ta en Citodon i natt innan jag lägger mig så att jag får lite sömn. Hon sa att det egentligen inte var bra när man hade hosta, men det gör för ont för att jag ska bry mig om hostan! Men EN fick jag ta (Som om jag vågar ta två!?!?) så jag ska förbi pappa ikväll och hämta för mina var slut... Tills dess får Ipren duga, men det hjälper inte särskilt bra.... Har haft på Voltarensalva oxå utan att det hjälper särskilt mycket....
Igår gick jag t.o.m och gnällde att jag ville ha en spruta så att jag inte hade så ont! Och när jag frivilligt tar spruta.. DÅ har jag ont!
Jag har ganska hög smärttröskel (jag gnäller bara för att jag vill oxå bli tyckt synd om ibland!!) men nu har det gått över gränsen... 3,5 vecka har jag haft ont nu och det blir bara värre och sprider sig... Så nu ger jag upp! Förut var det 3 knivar i sidan, nu är det 8-10 st över hela vänster bröstkorg och sida!

Slutgnällt om det..... Hoppas bara Tindra är snäll och inte så tung idag! haha! Ska plocka ur och i diskmaskinen nu medan jag gråter (tyck synd om mig!)!

Puss och kräm!

Kommentarer
Postat av: sandra

Förstår dej precis.. jag vill inte alls se nåt, har helt stängt av och ignorerar allt! Vill inte , orkar inte! Men DU.. vad har du för ont!?!?!? :(

2010-02-23 @ 17:56:48
URL: http://sandrakey.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du kan inte välja en kvinnlig husläkare då? Så slipper du killar... själv har jag valt bort alla kvinnliga för jag vill ha en manlig doktor haha XD

2010-02-24 @ 14:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0