Akuten...

Jaha, så hamnade man på akuten idag.... Inte så roligt.. Skriver mer om det senare!
Men jag hann med 2 prov, Matte som jag fick G på, Naturkunskap som jag fick MVG på! och jag hann gå till banken och lösa in min check eller vad det var och jag hann (med nöd och näppe) klippa mig! Satt i en timma i stolen när hon klippte mig och försökte att inte svimma... Jobbigt...

Madde var snäll och höll mig sällskap och även Robban, hennes kille, var med ett tag! Det var snällt! Annars hade jag haft dötråkigt och gråtit ögonen ur mig när de skulle sticka mig! haha!
Stackars Elsa... Undrar hur det gick för henne....

Nej jag är förbannat trött nu så jag ska sova.. Eller försöka om det går, det är värst när jag ligger ner nämligen! men jag kom på ett tips jag fick första gången jag var inne som jag ska prova!

Skriver mer i morgon!!

Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0