CSN...

Jaha så har jag fått en fakturapåminnelse som jag måste betala in på 1640 kr från CSN! Kan alla säga samma sak istället för att alla ger olika information! Och så har jag fått nedslag på min ansökan!!

ADJÖSS SKOLAN! HEJ SOC!

Nu jävlar är det krig! Sitter i kö för att få prata med någon om min ansökan. Tanten jag pratade med om fakturan var trevlig men jag fick inget vettigt svar på vad jag skulle göra.. Tydligen så måste jag väl trolla fram pengar och betala den där....

Återkommer med mer info när jag pratat med dom om ansökan!!

Edit:

Nu har jag pratat med en mycket otrevlig och överlägsen man på CSN som säger att jag fått avslag på ansökan för att jag inte kompliterat med en anledning till varför jag bara har 15 ynka poäng som fattas. Så de har alltså inte fått mitt brev än! Och när det fått det så tar det YTTERLIGARE ETT PAR VECKOR innan jag får besked om jag får avslag eller inte!!

Vad fan är det för fel? Varför kan det inte bara lösa sig! Nu började jag gråta medan jag pratade med honom och det gjorde honom mer överlägsen!

Nu har jag pratat med mamma och hon skulle ringa och prata med dom! Det är nog lika bra eftersom jag är så arg, trött och ledsen... jag hoppas att det löser sig, jag vill ju inte behöva hoppa av skolan igen! För 3:e gången!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0