I ♥ My Mom!

Jag är så glad att jag har min mamma som lugnar mina nerver! haha!
Nu har jag suttit i 1 h 14 min i kö till fitt-kassan och jag är kö nr 36! Här går det undan!
Jag har massor med frågor så jag hoppas att dom inte är trötta och griniga! hehe! För det är jag oxå så det kommer bli fight om dom är otrevliga!

Saknar Tobias gör jag oxå! Redan! haha! Men jag ska åka till honom på fredag! Skönt att få komma bort lite! Funderar på om vi ska bjuda svärmor på middag oxå! Hon förtjänar det! :)
Behöver lite tips bara på vad man kan laga.... Inget för dyrt bara!

Vill ju bjuda mamma och Bosse på middag oxå! Men det är ju så trångt hos mig.... Kanske kan laga hemma hos dom? ;) hehe!

På tal om "I ♥ my mom".. Kanske ska ta å tatuera in det? ;) hehe! En sån där klassisk med hjärta och grejer!
Oj nu har jag massor med tatueringar jag vill göra! :P

Oj! Plats 24 i kön nu!! 1 h 22 min! Jag tror jag började på 116....

Ikväll ska jag läsa min novell som vi har i uppgift att läsa på svenskan i skolan!
Agatha Christie - ABC-morden
Med Hercule Poirot som huvudperson! ;)

jag ville inte ha någon sliskig kärleksroman, så när jag såg den här så paxade jag den på en gång! man var ju tvungen att läsa något som hon redan läst. Hon kan ju inte läsa 8-9 nya böcker bara för att vi ska skriva om dom... och hon läste så sjuuuukt tråkiga böcker! haha!
Men den här fick det bli!

Nu har jag plats 17! WOHO!

Ska väl sluta skriva nu då? Näää... ;)
Matten i skolan går bra! pricenten var inga problem alls! 2 timmars konstan räkning utan att behöva fråga om hjälp eller mer än 3 fel!! YES!'
Det är bara bråken som jag brottas med.... Det räknar jag på stödlektionerna som repetition. Idag lossnade det lite, men jag behöver nog lite mer! Vi har prov nästa torsdag så jag måste vara helt 100% eller åtminstone 70% till dess! Nu ligger jag väl på, på en skala mellan 1-10, på 4.. Och jag vill åtminstone komma över 5! haha!
Får hoppas på att det är lite bråk och mycket procent på provet! Men eftersom vi räknat mest bråk så lär det ju vara det som det är mest av... Repetera repetera!!

Plats 9 nu! Och så ringde Patrik! Plats 6 nu då! kanske dags att sluta då!

kram...


Kommentarer
Postat av: Kim

Ja ni får se till att bli friska snart, Pernilla kunde komma när det passar dig också. :) Men ditt kök är ju inte så trångt? Finns mycket god mat att laga, vad gillar dom för något?

2010-02-02 @ 10:31:46
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Ja det får ni se till att bli! Tindras paket väntar på henne. ;) Kan ju vara bra om hon får det innan hon hinner växa ur det. Så bli friska nu så vi kan träffas!

2010-02-02 @ 16:01:35
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0