Melodi nr...

Sitter hemma hos Tobias och väntar på att han ska diska klart så vi kan börja med maten! Grekisk sallad blir det idag! Sen till efterrätt så blir det banana splitt! hihi! Så det blir först nyttig mat för att sedan avsluta med massa onyttigt! ;)

I natt kunde jag inte somna för att jag hostade så! Somnade väl strax innan 4 tror jag.. Så jag gick till apoteket i morse och köpte medicin, Noscapin ACO. Och självklart så får jag biverkningar av det... Och det hjälpte väl inte så mkt, det dämpade hostan lite iof så det är väl bra, men hostar gör jag ändå! Har ju fått sjukt ont i bröstkorgen (musklerna) på vänster sida så varje gång jag hostar så känns det som att någon sticker mig med en kniv eller tre!
Köpte även en sån där inhalator med mint i som man andas in genom näsan igår! Funkar skitbra!

Igår var jag även förbi Ida och Lucas en stund innan jag åkte till Tobias! Det var såå trevligt så att få prata skit med Ida och leka med Lucas! Fast Lucas hade antagligen får charlakansfeber och hade utslag, stackarn, men han var pigg ändå och busade för fullt! Mycket trevligt!

kväll är det melodifestivalen. Massa snack om Darin, så om han inte går vidare nu så.. haha! Ja då blir det pinsamt! Men jag antar att eftersom media skriver så mkt om honom så kommer ju alla rösta på honom för det.. De kan ju påverka folk så pass... Så oavsett om bidraget är bra eller inte så får media det att låta som att det är det och då tror folk på det.. Själv är jag mest nyfiken på Crusified Barbara och Elin Lanto! Johannes Bah Kuhnke ska bli spännande att höra oxå!

Nej nu har jag enna riktiga bröstsmärtor.. Men de går över av sig självt efter ca 3 timmar stod det på bipcksedeln! haha! Dricka lite ska jag göra iaf! Cola! ;) Sen blir det vin till maten!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0