Melodifestivalen

Inte bjöd vi svärmor på middag! Hon bjöd oss på middag istället! haha! Hemmagjord pizza vart det! Och hundarna fick varsit tugg"ben" i form av små små skor! hihi! Dom vart så glada så! :)

Vi har nyss kollat på Melodifestivalen! Och jag kan ju bara säga såhär: Den där jävla rapparen.. Jag har aldrig skämts så över en människa jag inte känner, i hela mitt liv! Hur kan man vara så pinsam? Tur att han inte gick vidare!

Salem var ju underbar! Jag är glad att han gick vidare! Men väldigt besviken att "you make me Hot-hot-hot" röstades ut! Det var de två låtarna som jag tyckte var bäst!
Fjortis-Ola hade ju en fartig låt, men inte en bra låt! Men men, Salem gick vidare och det är jag glad för!

Dessutom höll jag på att sätta i halsen när en man i publikan, med rosa luddig cowboyhatt, satt med fingret under näsan som en mustasch när kameran gled förbi! Jag var nog den enda som såg det! haha! Men precis när jag tog en mun med cola såg jag det och började asgarva och fick hålla för munnen så inte colan skulle spruta överallt! haha!

Nu ska vi kolla på Avatar! Det är min läxa! ;) Eller kanske räkna lite matte först?
Jag drömde i natt att jag räknade massor med procent! haha! Världens tråkigaste dröm! ;)

Tindra hade kräkits lite lite igår kväll och lite lite i morse oxå... Stackarn... Patrik får vara hemma med henne på måndag och kanske tisdag om hon kräks mer i morgon. Han vill ju egentligen inte, men han får ju mer VAB än vad jag får och jag har prov och massor med uppgifter att göra i skolan... Det är ju ett ansvar man får ta som förälder! Jag har ju vart hemma med henne jämt annars och missat jobb och grejer. Nu är det hans tur!
Jag hoppas hon blir frisk nu.... Skruttungen..

Nej, mys!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på att man ska vara hemma MINST 48 timmar efter sista kräkan. Så många föräldrar är dumma nog att gå ut tidigare och smitta vidare.

2010-02-07 @ 08:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0