Sova? Aldrig hört talas om!!

Johanna skrev:
Well, när barn drömmer kan det vara rätt verkligt. När jag var liten vaknade jag också sådär i panik och skrek... Jag hade sett en spindel i min dröm och trodde den var kvar, jag var livrädd och skrek åt mamma att hon inte fick ha fötterna under täcket för spindeln var där (jag sov i mammas och pappas säng)... Jag var livrädd och det slutade med att mamma var tvungen att sova i soffan med mig. Jag var ungefär 2-3 år då... Så ja, det kan ju ha varit något sådant? För spöken finns ju inte ;)

Fast hon hade ju varit vaken i 1,5 timma när det började... Så det kan ju inte varit en "plötslig dröm"! Och "spöken" finns inte, men andar och andeväsen gör! ;)


Idag var vi hos Sirkku då, jag och mamma. mamma var först med sin halvtimma sen va rdet dags för min timma.
Jag fick så många bra svar på så många frågor. Hon var dessutom väldigt nyfiken på Tobias! Vilket var lite kul eftersom han inte tror alls på sånt där! haha!
Jag fick 99% all good och såg tydligen väldigt glad ut när jag kom ut därifrån! hehe! Jag vet inte hurmkt jag vill skiva ut här, ska nog skriva ner allt på papper åt mig själv först. Men först ska jag sova!

Och för att få sova så måste jag lägga min extremt motsrträviga tvååring som skrikit non-stop i en timma nu och vägrar allt! Så jag ger upp.. Hon får gråta och så får jag väl vara vaken ännu en natt och så får vi se hur många människor jag dödar i morgon med mitt härligt underbara hummör jag kommer att ha!

F**k this....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah, då förstår jag ;P

Men då undrar jag ännu mer vad det var eftersom jag personligen inte tror på andar och diverse XD

2010-02-17 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0