Stackars mig.... ;)

Förkyld... Jag är förkyld....
Idag på mattelektionen fick jag sitta med en tuss papper i näsborren för att varje gång jag kollade ner i blocket så rann det! Och pappret de har i skolan är sånt där budget papper som känns som sandpapper! Så min näsa är alldeles trasig... Svider och har sig...

Igår var Madde över och hjälpte mig att räkna KwH på kvällen! Vi fikade lite och kollade några klipp på Youtube när vi var klara! Det var mycket snällt gjort av henne och mycket trevligt! Nästa gång får jag och Tindra komma till henne! ;)
Och på torsdag ska jag få hjälp av min naturkunskapslärare med en av uppgifterna som jag inte förstod riktigt! Madde kunde inte heller förstå helt men hon hade delvis rätt i vad hon sa!

I morgon ska jag och mamma till storstaden och till Sirkku! Ska bli skönt att få svar på lite frågor och spännande att höra vad hon har att säga! För er som inte minns eller vet vem hon är så är Sirkku "spåtant"/numerolog.

Jag har även fått erbjudande att komma och kolla på en 3:a! På skyttegatan i Bolkaområdet! Det är skitfina lägenheter där (De två jag har sett! haha!) och det är på våning 2 med egen ingång så det är säkert mycket varmare och katterna kan fortfarande gå ut! Det enda jobbiga är dagis....
Vi trivs ju så bra båda två på Blåklinten, där hon går nu! Och jag har ju ingen aning om hur det är med dagis och platser där i närheten...
Men jag är ju inte den enda som ska kolla så det är ju inte säkert att just jag får den!

Men men! En dag i taget! Snart ska vi äta! Vart sent idag...

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0