Trevligt!

Idag umgicks jag lite med Madde! Vi åt en väldigt sen lunch, matade ankorna med pizzabröd och kollade när de stackarna halkade runt på isen och frös om fötterna (jag ska sy små ank-skor till dom!), kollade i den där "mode" butiken i hörnet på Posthusgatan/L-brogatan där det fans råsnygga skor (Köpa när pengar finnes!) och sen gick vi faktiskt och solade!
Är så less på att vara blekfis och så less på vintern så det är skönt att få lite färg och iaf låtsas att man låg på stranden i en solstol med en piñja colada i handen! ^^

Sen hämtade vi en trött Tindra på dagis som somnade i vagnen när vi handlade! Köpte mig en body butter på Ö.B som luktar cocos, så nu luktar jag gott av cocos efter mitt bad! :D
Det är glassiiiigt!

Nu ska jag sova! Saknar Tobias.... Jag tycker att vi ska få en trea snart så han kan flytta in! ;)
Ja för vi fick inte trean på Bolka... Som jag gissade! Men pengar från CSN får jag, men bara hälften för det är massa annat som saknas som jag måste ordna... Men jag FÅR pengar! Och jag får inom 2-3 dagar! Så jag slipper skjuta på räkningarna! Om inget annat dyker upp då....

Tobias... Tobias, Tobias, Tobias..... Min älskade älskade Tobias! Jag är tok-kär! Och besatt nästan! haha!
Men nu ska jag sova, på riktigt! Ska bara sätta på mig ett par trosor och dricka lite vatten eller nyponsoppa först!

Pyss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0