vinterkräkis!

Jahopp... Det här var ju väldans roligt! Jag lade mig tidigt igår för att jag var så sjukt trött! Jag tror jag blundade och hann precis somna så vaknade Tindra. Först gnällde hon som vanligt så jag låg bara kvar, men så hörde jag att hon hulkade så det var bara att klä på sig och gå upp...

In i duschen och tvätta håret på Tindra som var alldeles nedkletat med spya. Sätter henne i soffan efteråt och hon somnar bums. Går och lägger mig igen efter att ha bytt sängkläder och bäddat om Tindra i soffan.
Sover en timma ungefär innan jag vaknar av att Tindra hulkar igen!

Springer upp och hämtar handdukar. En att ligga på och en att torka med. Det kom mest bara luft. Hon somnade om efter att jag satt på tv'n och jag hade svårt att somna om p.g.a tv'n... Somnade tillslut och vaknade ca 40 min senare av att Tindra kräks igen. Torkar, byter och grejar och så somnar hon om igen.

Vaknar en timma senare av att hon dricker välling (Nu är jag på helspänn och vaknar av allt!). Somnar om båda två efter ett tag.

Ca 1,5 timma senare så vaknar jag igen av att hon kräks upp all välling hon ätit. Tröstar, bytrer, torkar.... Sen ville hon inte somna om och jag som hade stängt av tv'n fick sätta på den igen. Tillslut somnar vi om igen båda två.

Sen vaknade vi halv 8 och Tindra är jätte pigg medan jag är halvt döende! Huvudvärk och ont i magen. Jag vill verkligen inte spy jag oxå! Förösker få Tindra att inte hoppa runt som en galning så att hon inte ska spy igen! Speciellt inte i min säng eftersom jag bara har ett påslakan och orkar verkligen inte klä på oss upp till tänderna och springa till tvättstugan för att hoppas på att ingen använder torktumlaren!

Jag hatar vintern... Jag hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar, hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar,hatar, hatar, hatar, HATAR VINTERN!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!1!!!!!!!!!1

Jag missar min naturkunskapslektion, jag missar att leka med Ida och Lucas, jag missar att mysa med Tobias, jag missar att kanske hälsa på fam. Eriksson och jag missar mina 2 lediga dagar att slappna av på!!!!

Det är ju egentligen Patriks helg att ha henne och vi har ju kommit överrens att han ska vara hemma med henne när hon är sjuk.. Jag har ju prov på tisdag och torsdag som jag absolut inte får missa! Så han måste vara hemma med henne måndag och tisdag om hon kräks mer nu!
Så han borde ju egentligen hämta henne idag som planerat....

Hans pappa fyller år i morgon, men hon MÅSTE ju inte gå dit just då... Men men.. Han kommer aldrig gå med på det så vi får väl se vad som händer...

Kommentarer
Postat av: Kim

Krya på er, hoppas du slipper kräkas.

2010-02-05 @ 10:59:24
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du hade ingen hink hon kunde ha att kräkas i? Det fick vi som små... undviker kladd liksom... Fast hon kanske inte hinner att få till det med hinken om hon vaknar liksom. Själv har jag vaknat upp och spytt flera gånger (utan hink!), och jag var mycket äldre än två år då XD

2010-02-06 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0