Love is in the air... ♥ ≈ «----­{

Svar till Anonym som skrev:

Anonym om Melodifestivalen:
Tänk på att man ska vara hemma MINST 48 timmar efter sista kräkan. Så många föräldrar är dumma nog att gå ut tidigare och smitta vidare.

Jag är väl medveten om detta och därför fick jag i princip "tvinga" (förklara en extra gång!) hennes pappa (Som lovat att vara hemma med henne när hon är sjuk!) att stanna hemma med henne på måndagen den här veckan. Han tyckte att det hade vart OK att hon gick till dagis på måndagen för hon hade bara kräkits på morgonen på lördagen och sedan inget mer! Men jag håller fast vid 2 kräkfria dagar!
Ps: jag skrev även i inlägget att hon skulle vara hemma på måndagen och ev tisdagen om hon skulle kräkas mer!


Men tack för att du påminde mig! :) Och glöm inte att skriva namn eller signatur nästa gång! Gäller alla! "Anonym" är så tråkigt! ;) Bara å hitta på något om du inte vill/vågar/kan skriva ditt riktiga namn! X - kanske?


Nu är jag hemma från Tobias! Saknar honom redan massor! Men nu får det gå två veckor innan vi ses, om han inte vill komma hit i helgen... Det är en jobbig dag för honom i helgen så jag vet inte om han vill vara ensam... Men jag skulle gärna vilja finnas där för honom.. Det gör jag väl ändå, även om han inte är här eller jag där! Men jag personligen tycker att en riktig kram är bättre än en kram i ett sms när man är ledsen!

I love you with 2/5 of my heart! (The rest is Tindras och my familys!) hehe!

Och så ska vi åka till Kim och hälsa på i helgen om dom har tid för oss! Och då kommer förmodligen Pernilla dit oxå med lilla Tilde! Så jag får träffa två små bebisar! Undrar vad Tindra kommer tycka! haha!

Sen måste jag bara tala om hur lyckligt lottad jag är som har en sån fantastisk släkt, familj. En liten glädjetår rullade ner för min kind i fredags när jag satt på bussen och tänkte på hur alla ställt upp! Jag kan inte vara annat än lycklig!
Jag tror att mitt liv är komplett! Det finns inget mer jag vill ha! Jag har redan det bästa! ♥

Sen idag på hemvägen så funderade jag lite sista biten (Jag lyckades lägga ifrån mig boken en stund..Lägesenergi, rörelseenergi, kärn....) på allt som händer i mitt liv, allt det "negativa"...

Jag tror ju stenhårt på ödet och karma! Framförallt Karma!! Och jag tycker att jag har varit en god medborgare, jag har hjäpt de som har behövt hjälp och ställt upp så gott jag kunnat för allt och alla. Och ändå så får jag bara skit för det käns det som!
MEN!!
Kanske är det så att någon vill hjälpa mig? Att allt det här händer för att jag ska bli starkare, kämpa mer!!
Jag vet att jag är svag... Jag är sjukt svag!! Haha! Jag är så svag att jag springer till min (älskade!) mamma så fort något händer!
Och det här kanske ska lära mig att bli stark? Isåfall antar jag utmaningen! BRING IT ON!! Nu ska ni få se på... Vad heter det? Anamma? Ja eller... Nu ska ni få se på fan!

Åh vad jag känner mig upplyst! Rena rama Buddha! haha!

Nej nu är det sovdags!
Men först, bara en sak till: JAG ÄLSKAR ER!!!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: din älskade mamma!! :)

Äntligen hajjar du!! Puss

2010-02-08 @ 08:32:27
Postat av: Elli

Tänkte bara inte på att skriva namnet :P Jag har ju skrivit förut.. Jobbigt att du måste tänka för er båda :/ Men förstås himla tur och bra att du gör det! Va skönt att hon blivit frisk :)



Jag har läst din blogg sedan strax innan Tindra föddes, och är det något du förmedlar så är det STYRKA! Nu känner jag ju inte dig alls, men jag kan då inte märka svagheten du skriver om (när jag läser). Och sin mamma behöver man väl även om man är stark? :) Helt ensam klarar sig ingen!

2010-02-08 @ 10:53:27
URL: http://ellimedtva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0