Varför?

Varför finns jag?
Jag är så less på allt... Less på livet.... Less på att allt skit händer mig gång på gång på gång.
Hur ska jag orka med allt, skolan, Tindra, vardagen, när inget fungerar?

Jag har tappat lusten totalt... Jag vill bara ta med mig Tindra och fly till något ställe där man kan börja om på nytt. Försvinna från jordens yta, bli någon annan...

Jag vill inte gå till skolan längre.. Jag har ingen ork att sitta där och försöka konsentrera mig på mina uppgifter när det enda jag kan tänka på är allt skit som förstör mitt liv!
Jag tror jag har en enda nervtråd kvar... När den brister vet jag inte vad som händer...

Jag ska leta upp nr till psykakuten ifall jag behöver ringa dit... För jag vet allvarligt talat inte om jag klarar det här...
Jag förösker hålla mig stark, inte gråta... Speciellt inte när Tindra ser på.. Men det är svårt....
Alla undantryckta känslor kommer att komma upp till ytan och den som kommer att lida av det är jag.... Aldrig att jag låter Tindra lida... Hon ska aldrig få veta hur dåligt jag egentligen mår och hur vårat liv egentligen är. Jag försöker hålla in tårarna och har en klump i halsen...

Jag ska snart ringa fitt-kassan igen men deras kundcenter var överbelastat (no shit!) och jag vill gärna behålla min dator hel så jag förösker senare så jag inte slår sönder något (Eller någon)...

Helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Vad har hänt nu då? :(

2010-02-02 @ 10:22:01
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0