Zleeping pain!

Nu är klockan 05.23 och jag har vart vaken sedan 03.30 ungefär.... Det kryper i kroppen på mig av "syrebrist" eller vetskapen att det gör ont som fan om jag tar ett djupt andetag!
Jag tror mamma har rätt i att det är ett revben som är av.. Igår kväll råkade jag komma åt ett av revbenen med knogen och det gjorde så ont att det blixtrade till för ögonen!

Kan ju även tala om att citodon inte fungerade alls.... Så här kommer min fråga: HUR I HELA HELVETE SKA JAG KUNNA TA HAND OM MIN DOTTER? Jag kan inte lyfta, jag kan ju knappt andas! Hur ska jag få på henne kläder när hon protesterar? Hur ska jag få i henne i vagnen och hennes matstol (Hon kan visserligen sitta på vanlig stol..) hur hur hur? Jag antar att bita ihop och svälja är det enda som finns.... Om jag inte kan få riktigt starka piller, men då tvivlar jag på att jag kan ta hand onm henne ändå p.g.a det! haha!

Aj så ont det gör att skriva med vänsterhanden lite för mkt till höge! haha! Nej nu ska jag ta och göra mig lite te och försöka klä på mig (hahaha!) innan jag väcker skruttan om en halvtimma! Så hinner hon vakna innan vi ska till dagis och inte är lika tjurig!

Ps: Jag känner min som en gammal kärring när jag ska kliva ur sängen och sätta mig upp från liggande! Men det är enda sättet som går! Ligga på höger sida och resa mig med höger arm och andas ut + hålla andan!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0