Saknad...

Det är inte bara jag som saknar mamma och Bosse! ;)
Tindra satt och pratade i sin "telefon" tidigare och låtsades att hon pratade med mormor och Bosse! hihi!

Och jag saknar Tobias! Vi har ju inte setts sedan nyår... Och förmodligen kommer vi inte ses på ett bra tag till....

Jag har inte hört ett ord från Csn heller! Jag ska döda dom!! Jag vet att jag inte får nåt i januari, men vad fan, de borde ju åtmionstone skicka studieförsäkran och/eller höra av sig om jag bli beviljad eller inte!
Och inte har jag hört nåt från försäkringskassan heller om mitt bostadsbidrag!
Är det samma som innan? Ändrat? Får jag något överhuvudtaget? Det är ju frågan....

Ja du.. Dessa folk...

Sitter och pratar med Tobias på msn! Jag har kommit på värsta briljanta idén! Jag kom på att han skulle passa alldeles utmärkt som lärare! Jag sa att han skulle fundera på det! Kanske kolla upp någon KY utbildning eller nåt!
Han skulle passa så jäkla bra som lärare, på högstadie eller gymnasie, med hans tålamod och lugn.
Sen är han ju väldigt bra på att förklara så t.o.m. JAG förstår och är man bra! hahahaha!

Han jobbade/hade praktik som bildlärare förut och det låter på honom när han pratar om det som att det inte var världens tråkigaste jobb direkt! ;) Fast han har svårt att prata inför en grupp/klass tydligen. Men det måste man ju träna bort oavsett om man bli lärare eller inte! ;)

Gosch vad jag saknar honom...... *Gråter* Det gör ont i magen och hjärtat.. Så mycket saknar jag honom...
Han sa att han skulle försöka låna pengar av sin mamma för att kunna komma hit nästa helg, men jag tycker inte han ska låna pengar för något sånt! Hur mycket jag än vill ha honom här.....

Så vi får helt enkelt stå ut tills någon av oss har råd.... *suck*

Och min matte är ju inte lika lätt när man inte har någon hjälp!! Satt igår och försökte räkna och jag fastnade totalt!! Försökte förklara för Tobias men det är nog lättare att läsa uppgiften än å höra min bökigt förklaring! haha! Men jag vill verkligen ha hjälp!
Vi har haft två lektioner i matte på ca 3 timmar och sen säger han att kapitlet ska vara klart till nästa vecka! GAAAH! Jag har inte räknat matte sedan jag va 17 och nu ska jag hinna ett helt kapitel på 3 timmar!! Och vem ska jag få hjälp av när jag räknar hemma? Tindra?

Det här kommer ju skita sig om det krånglar såhär redan nu... Men jag är bestämd på att jag SKA klara av matte A om jag så ska behöva gå en termin till!!
Och sen när det är klart så har jag ju bara de roliga ämnena kvar! :D

Nej nu är det snart dags att börja tänka på middag!

Pyss å kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0