Ge mig semla!

Jag skulle kunna döda för en semla just nu!
Varför blir man alltid sugen på saker man inte har hemma? Och speciellt när man inte har pengar?
Jag hatar att inte ha pengar...

Min kära mormor ringde idag! Hon verkade glad och pigg och vi pratade massor! Det var hemskt trevligt!
Jag satt och höll på med mitt arbete när hon ringde!
Det är snart klart! Jag har lite fakta kvar att lägga in.. Men jag vet inte hur jag ska få plats och har två alternativ:
1) Jag hoppar över lite information, om Kuiperbältet t.e.x.... (För det har jag inte skrivit om än! haha!)
2) Jag skriver ALLT och det får bli en uppgift på 4 st A3 papper!! (De andra har bara 1 eller 2 A3)

Jag ska skicka det ikväll eller senast i morgon bitti..... Eftersom läraren ska skriva ut det i färg så måste jag sicka det till honom.. Annars hade jag kunna skriva ut det själv...

Fick mail av mamma oxå! Hon sa att de inte var bruna alls för de hade 50+ i solskydd.... JO MEN TJENA MAMMA! haha! Men jag hoppas att dom haft det super trevligt iaf! Och skönt att de kommer hem nu när det inte är -28°C utan "bara" -2 till -5°C! Saknar dom båda massor nu! På torsdag kommer dom hem och då var vi bjudna på vår vanliga torsdagsmiddag!

Jag vill ha vår nu! +20°C!! MINST!

Nej nu är det snart dags för middag! Det luktar gott från ugnen! ;)

Och i morgon kl 08.00 åker Kim och Sebbe in till Danderyds BB för igångsättning! Jag kommer ju vara så nervös och inte kunna koncentrera mig på lektionerna! haha! Jodå, jag måste! ;)
Men jag håller tummarna på att TJEJEN (Jag vet att det är en tjej!!)  kommer snabbt!

Så Lycka till i morgon Kim och Sebbe!!


Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: Kim

Vad blir det för mat? :)



Hur nervös tror du inte att jag är nu då? Kommer nog inte kunna sova så mkt i natt. :p

2010-01-17 @ 18:54:23
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: madde

ja åt semla igår, stor om ett hus enligt syrran haha. :P tyvärr va den inte god:( d va med winerbrödsbotten. inte någon hit enligt mig!!

2010-01-17 @ 23:02:03
Postat av: Kim

Tack så mycket! Spännande och nervöst, nu är snart allt verklighet. :)

2010-01-17 @ 23:14:24
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag åt 2 semlor igår å har en 3e i kylen jag ska äta idag ;)

2010-01-18 @ 11:14:39
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0