Helgen!

I torsdags kom ju äntligen mitt ♥ hit på besök! Jag har ju saknat honom som en dåre!

I fredags knatade jag iväg till skolan och Tobias fick vänta hemma. Sen efter så hämtade vi Tindra och gick å handlade! Först var vi inne på Ö.B och skulle köpa godis och kolla på andra grejer. Vi var väl där i lite över en timma! haha! Sen bajsade Tindra så vi var tvungna att gå till Coop och byta. Sen vandrade vi runt på Coop i ca en timma oxå innan vi gick hem!

Åt fläskkotlett, klyftpotatis och bea-sås till middag! MUMS! Sen kollade vi lite på film när Tindra lagt sig.

Igår
gjorde vi inget särskilt. Var å handlade lite till och sen beställde vi hem sallad till middag. Kollade på film på dagen oxå och jag "tvingade" Tobias att kolla på alla avsnitt av Ponnyakuten! haha! Fast han verkade inte tycka att det var så hemskt! ;)

Idag ska vi åka till morbror Göran på Lidingö och fira mormor och lillebror som fyller år idag! ♥ Tobias följer inte med och jag och Tindra får åka buss medan de andra åker bil.... Lite trist och kallt.. Men vad gör man inte? ;) Jag har ju visserligen mina nya TERMOBRALLOR som jag köpte på Nightmare Outlet för 150 kr i fredags! :D
Vi får hitta på sätt att roa oss på bussen! Ta med lite snacks och kanske lite kritor eller något.

Nej nu måste vi börja klä på oss!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Kim

Vad e ponnyakuten för nått?

2010-01-31 @ 16:27:36
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0