Hell yeah!

Idag fick jag tillbaka mitt arbete om solsystemet! M V G ! ! ! ! *Woho*

Och idag har jag läst igenom första kapitlet som vi har prov på i morgon och skrivit ner lite viktig fakta så jag kan läsa den istället för allt flera gånger! Jag hoppas det går bra i morgon med tanke på att jag började läsa idag. jag har ju inte boken.. har ju inga pengar att köpa någon bok för... :( Men läraren kopierade hela första kapitlet åt mig idag!
Han är snäll! Jag gillar honom! :)

Jag blir glad om jag får VG i alla fall! Men jag tror det blir G... Med tanke på att jag inte läst så mycket än..
Men jag vet ju inte vad provet kommer att handla om än! Kanske är jätte lätt eller så kanske det är jätte svårt med alla namn på alla upptäckare, månar och årtal!

Vi har vart hos mamma idag oxå som ÄNTLIGEN är hemma från Thailand! Åt lite mat och pratade! Jag fick en jätte fin klocka och en söt BH och Tindra fick en liten ask med snäckor på, en t-shirt och ett smarties rör av mamma och Bosse! Det tackar vi för!
Klockan var lite stor så jag måste gå till klockdoktorn och göra den mindre! Men den var jätte fin! Helt i min stil!

Jag funderar på om jag ska ta mig råd att åka till Tobias i morgon eller inte... Problemet ät ju att det är så dyrt att åka.... Men när jag ligger och nästan gråter av saknad så känns det som att det är värt pengarna... Jag både vill och inte vill åka.... Inte för att ja... Jag har ju knappt några pengar! Men hjärtat talar nog starkare än hjärnan... Så vi får se!

Tindra sitter i soffan och äter lite smarties nu, men hon börjar bli trött så det blir pyjamas nu! Och så luktar det prutt... Så jag ska kolla om det är prutt eller bajs! hehe!

Önska mig lycka till i morgon! :)

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0