Inte...

Det blir inget åka till Tobias i helgen.... :(

Det är jobbigt det här.... Jag menar, det är ändå inte SÅ långt bort... Men ändå så ses vi nästan aldrig efttersom det kostar så mycket att åka... Och nu tänkte jag ta mig råd, men så gick det inte ändå...

Och näste helg om vi ses så fyller ju Nicklas och mormor år.. Då hade Tobias tänkt åka med och fira dom! Men eftersom vi ska fira på söndagen så vart det lite jobbigt för honom om han ska ta sig hem på kvällen... Men men... Jag får helt enkelt vänta...
Hur jobbigt, tråkigt och ledsamt det än är.....

Jag tänkte ju att det vore bra att passa på när jag inte har Tindra, så vi får tid bara för oss själva, eftersom det var så länge sedan vi sågs.. Och om han kommer hit nästa helg så har jag ju Tindra och det är ju inte så roligt för honom kanske och vi kan inte få så mycket tid tillsammans då, eftersom Tindra tar ju upp ganska mycket av min tid....

Så kanske helgen efter det då om vi båda har tid....

Jag hatar långdistansförhållanden.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0