klockrent!

"Pratade" med Tobias igår.. Redde ut en del missförstånd som uppstod... Men det gjorde ju inte att jag saknar honom mindre för det! haha!

Idag har jag räknat matte mellan 8.50-10.50 och 11.40-14.10 haha! (internt..). Efter skolan gick jag ner på byn och skulle fixa min klockan, men när jag kom till klockdoktorn var det en farbror där som tog sååååå mycket tid på sig och jag höll bokstavligen på att kissa på mig, så jag gick till biblioteket. Växlade så jag kunde kissa och sprang till toan! Sen kom jag tillbaka med ett smile! haha!
Lånade en mattebok, men de hade ingen naturkunskaps bok.. :/ De sa att jag skulle prova på Rodenskolans bibliotek...

Men gick till klockdoktorn först, fixade armbandet.. 80 spänn! Mer än vad klockan kostade säkert! haha! Men nu sitter det bra! Han ville ha den lösare... Men jag sa att det skulle ju bara vara ett mirakel om jag gick upp i vikt.. "Men på sommaren så sväller man..." HAHA! Ja men om jag sväller så pass mkt att jag måste sätta dit en länk till då blir jag fan rädd!

Sen gick jag till Roden.. Fick inte låna bok där för att de inte lånade ut till komvux elever över 20... Men måste man inte vara över 20 för att plugga på komvux? haha!

Gick till Ö.B och köpte bubbelvatten! 6 kr + pant och det är as gott! Hämtade Tindra tidigare på dagis och sen gick vi hem och lekte häst! Jag fick ont i knäna så hästen (jag) fick sova i stallet (under min säng på golvet..) haha!

När vi gick från dagis så var det bara Tindra och melissa som hade vart där hela dagen själva! och när vi skulle gå sa Melissa: "Puss puss" Till Tindra och så satt de och gjorde slängkyssar till varandra medan jag klädde på Tindra och hela vägen ut från grinden! Så sött!! ♥

Efter att vi lekt betalade jag räkningarna och det räckte t.o.m till att köpa/beställa matteboken och naturkunskapsboken! Så jag hoppas de kommer i veckan!
Patrik är även snäll nog att betala hälften av Tindras dagisavgift! 600 kr kom vi fram till så bjuder jag på 30 kr! ;) haha! Ibland är jag snäll!

Sen vart det spagettiringar till middag! Såg att mamma köpt det! ;) Det är ju så gott! Det är lixom spagetti i små ringar och tomatsoppa typ.. Men ändå så förbannat gott! Skulle kunna äta det varja dag! Eller iaf varannan! ;) Man blir ju inte så mätt på det direkt... Och så vart det grönsaker till som Tindra mest lekte med! Hon satte körsbärstomat-halvorna på ögonen och sa: "Ser inte mamma" haha! Sen busade vi lite till innan det var dags för pyjamas och sängen! Som hon såklart inte ville.. Meeeen somnade ganska snabbt ändå! haha!

Jag ska hoppa i säng snart jag med! *Gäspar* Ska bara äta lite (Blir super hungrig strax innan mens så jag bara äter och äter och äter och blir aldrig mätt!!) mackor och te och kanske se ett eller tre avsnitt av Naruto! ;)

Snart ikapp! Då kan jag bara se ett avsnitt i veckan.... :( Men det är nog bra det! haha! Jag har lite Fullmetal att ta igen oxå och så har jag fixat en ny serie att se på ca 25 delar, Asura Crying.. Får se om den är bra eller inte!

Nu blir det mums i magen!


Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Min brorsa kan säkert låna böcker åt dig annars!!

2010-01-26 @ 09:44:58
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0