Typiskt....

Ja inte blir mitt liv bättre heller! När jag precis stoppat lunchen i micron på skolan (Smakade skit för övrigt..) så ringer dom från dagis och säger att Tindra har kräkts lite och att de hade en kille för ett tag sedan som kräktes lite och sen var pigg, men var sjuk i en vecka sen... Så de ville att jag skulle hämta henne!
Vilket betyder att jag missade den enda lektionen jag inte får missa!! Matten!!

Dessutom var jag ju tvungen att springa till banken innan, så jag sa att jag kommer så snabbt jag kan! Slängde i mig hälften av den äckliga maten, sprang ner och skulle prata med läraren men han var på lunch så jag lämnade ett meddelande. Sprang ner på byn och först till Nordea och hämtade kontoutdrag. Sen snabbt över till Roslagens Sparbank där jag hämtade ett (Världens längsta? 2 rader!) kontoutdrag där med samt avslutade mitt Swedbank konto i Uppsala och fixade nytt på Roslagens sparbank! Snabbt bort till Ica och köpte frimärke.

Kutade (Så fort man kan kuta i lössnö!) snabbt till dagis och hämtade Tindra. Sen hem, hämta papper och räkningar, bussen till Soc för jag är sjukt less på att gå i snö nu! Går inte att ta sig fram!
Fylla i papper och hela väntrummet var fullt med folk.. Sjukt pinsamt.. Gömde mig i hörnet.....
Lämna in, kopiera och skriva lapp! KLART!

Sen har jag världena bästa mormor med som skickade 500 kr fast jag säger åt henne att spara sina pengar! Men hon är rädd att jag ska tyna bort! haha! Så vi kunde handla lite toalettpapper (ÄNTLIGEN!!) och grönsaker!
Var även in på Ö.B och köpte bullar för jag är ju så sjukt sugen på semla, och jag och Tobias bestämde att vi skulle ta årets första semla tillsammans....
Så jag köpte ett substitut för semla! haha! Köpte även balsam.. För det tar slut mycket snabbare än shampoot eftersom det är 50 ml mindre!! LURERI!! haha!

Ikväll blir det köttfärssås och spagetti till middag! Pasta... ;) MEN! Det är min favvo rätt så det gör inget! hehe!

Massa matte bli det att räkna idag!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ö.B är bra... dom har bra och billigt balsam!

2010-01-19 @ 23:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0