Vad i helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan jag ha mer otur? Just nu sitter jag och storgråter för jag okar inte mer!
Ringde till csn nyss för att jag har inte fått något besked eller hört något alls därifrån sedan jag skickade in min blankett! Och gissa vad?

BLANKETTJÄVELN HAR INTE ENS KOMMIT FRAM!!!


Vad gör de på posten egentligen? Är det någon där som hatar mig? Det är andra gången viktiga papper jag skickat in "kommer bort"....

Och nu får jag inga pengar vaken i januari eller fabruari! KANSKE i Mars.... Beroende på hur deras jävla maskin läser min handstil!!!

Vad fan ska jag göra? Jag har varken råd att betala räkningar eller köpa de böcker jag behöver i skolan....
Jag har redan levt på mindre än existensminimum i två månader och jag orkar inte tre månader till med pasta och pulvermos!!

Så jäkla typiskt!!

Ska ringa försäkringskassan om bostadsbidraget oxå... Det har väl säkert oxå "kommit bort".....
Ska bara sluta gråta först...

.....

Edit:
Jag har pratat med F-kassan nu oxå och deras handläggningstid är på 35-40 dagar så jag får förmodligen inget bostadsbidrag den här månaden heller... Om jag ens får något....

Snälla skjut mig.....

Kommentarer
Postat av: Kim

Livet är bra jävligt ibland! :(



Nu börjar sammandragningarna att göra ont, och det är väl iofs bra antar jag.

2010-01-18 @ 14:44:39
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Shit - ja det är inte bra, hoppas det löser sig för dig. Hade givit/lånat ut pengar till dig, men lever på existensminimun själv och kan nätt och jämt betala hyran själv..

2010-01-18 @ 22:40:06
URL: http://unelore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0