ZzZzZznark.....

Trött... Det är inte ens nog att förklara mig idag! Tindra somnade ju tidigt igår, men hade mardrömmar och skrek i sömnen, sov dåligt och snurrade runt i sängen så att hon slog i huvudet i plankan på sängen då och då. Jag kunde såklart inte sova eftersom det fortfarande är dag ute närman lägger sig.... Somnade runt 12-tiden tror jag. Låg och funderade på att möblera om, flytta in min säng i Tindras rum, flytta in köksbordet och stolarna i v-rummet då det kommer bli så tomt här då och kanske ställa något roligt skåp i köket istället! Vi får se hur det blir med det....

Sen när jag sov som bäst så vaknade jag av att Tindras dörr öppnades och hon kom springande. Eftersom det är ljust ute hela tiden så vet man inte vad klockan är, men i min hjärna lät det: "Snälla säg att klockan när efter 6 åtminstone... Snälla säg att klockan när efter 6 åtminstone...Snälla säg att klockan när efter 6 åtminstone..."
Kollade på klockan och ta mig fan om den inte var kvart i 4!! Jag sa åt henne att lägga sig med mig i sängen, hon fick ny välling och jag blundade och hoppades att hon skulle sova när jag öppnade, men icke... Efter ett tag somnade hon tillslut, men när hon ligger brevid kan inte jag slappna av... Jag måste veta att hon sover, ligger kvar i sängen o.s.v... Så jag var lagom trött när en superpigg liten tjej satt upp i sängen när jag vaknade och frågade om hon fick sätta på TV'n. Klart hon får! ;)

Insåg att inte väckarklockan ringt och det blev lite stressigt till dagis. Eller ja, jag behöver ju inte sminka mig och klä mig ordentligt om vi bara ska till dagis och jag kan ju äta frukost när jag kommer hem igen, så vi slapp stressa så, men lite fick vi skynda oss. Sen satt jag och döstirrade på frågorna till inlämningsuppgiften i en halvtimma innan jag kom igång... Höll på att somna så jag åt lite lunch, somnade i 10 min på soffan och fortsatte skriva. Sen slet jag upp mina Malvor (Blommor) somjag skulle ge till mamma, hämtade Tindra, biblioteket och sen sällskapade vi med mamma hem och badade min lilla sandloppa som hade en hel sandlåda i hårbotten.
Det blev tacos till middag och Tindra var vaken och relativt snäll och glad när vi gick hem. Hon lade sig snällt och somnade gott!

Jag ska kolla på animen "Angel Beats!" sen ska jag oxå sova. Saknar Tobias massor... Längtar tills jag får spendera 3 veckor med honom Men det betyder även 3 veckor utan Tindra.... Jobbigt och bra på samma gång...

Jag älskar ju min skruttunge mer än livet!!♥

Nu får jag sätta fart med att kolla anime om jag ska sova snart!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0