Bilder!!

Här kommer lite söta bilder på Tindra tagna idag efter badet!

Får jag presentera: the many faces of Tindra!
Klickbara bilder!

1)  2) 3)
4) 5) 6)

1: Glad! :D
2: Förvånad! :o
3: Sur! :/
4: Ledsen! :(
5: Busig! :]
6: Den bjuder jag på! ;) Man blir som man umgås?

Sen får ni två bilder på hennes fötter och hand efter badet! hihi!


Russin!!

Tindra mår mycket bättre nu, hon hade pytte lite feber/var varm efter att ha sovit men nu är hon inte varm alls längre och hon har inte fått alvedon! Det gick över på en halvtimma ungefär.. Hon har inte kräkits alls och äter bra. Så det var nog bara något tillfälligt (Forstätter att hoppas!).
Köpte balsamspray till henne igår (Som jag har letat!) och nu har hon super lent och fint hår! Ja jag är lite avundsjuk på hennes hår....

Nu blir det bus och mys!
Ps: jag är så lycklig att jag har Tindra och Tobias (Även om Tindra ibland går mig på nerverna så är hon sötaste ungen i världen!) ;)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: sanna

hon är ju toksöt! ahah tråkigt skrynklig då

2010-03-04 @ 23:04:49
URL: http://sannaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0