Grattis till mig?

NU har jag något roligt att berätta för er!
Det var ju ett tag sedan jag skrev, men det händer inte så mycket just nu och jag antar att det är rätt så tråkigt att läsa: "jag gick till skolan, kom hem, lagade mat, sov..." varje dag!? Det jag har sktivit hittils är nog ganska tråkigt...

Men åter till det roliga: Jag har fått mitt slutbetyg i svenska A!

*Trumvirvel*

VG!

*Tadaaa*

Woho! Jag kunde absolut inte gissa betyget eftersom läraren var lite sådär.. Virrig?! Man fick aldrig några direkta svar från henne. Men!! Nu har jag börjat engelska A, vilket är skitkul! och samhällskunskap A, vilket är rätt så långtråkigt när man inte diskuterar, då är det kul. Men den läraren är en sån som avbryter mitt i diskusionen och säger något helt annat mot vad "jag" menar och så har vi en "know it all guy" som faktiskt går våran lärare på nerverna redan efter 2 lektioner! haha!

Nej nu ska jag inte tråka ut er mer!!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Kim

Grattis!

2010-03-30 @ 21:59:57
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Bosse

Fan va kul!

Grattis!

2010-03-31 @ 08:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0