Hjärnan är med, som vanligt!

Sitter här och "torkar håret" lite efter badet innan jag ska lägga mig... Lyssnar på skruttan som hostar så.. Stackars liten... Hon fick lite Noskapin innan hon lade sig och funkar det bra så är det ju toppen! Det funkade inte för mig men man kan ju alltid hoppas!
Idag var det mysigt att lägga henne! Först ville hon inte alls och då sa jag att jag skulle lägga mig i hennes säng och sova istället då och DÅ vart det fart på henne! hehe! Sen läste vi saga och hon sa god natt till Patrik (I telefon) och så gick jag ut och började fylla upp mitt badkar. Då hörde jag henne ropa så jag stängde av och gick in till henne. Då ville hon att jag skulle "flytta", vilket betyder att jag ska flytta gosedjuren, men nu ville hon att HON skulle flytta och jag skulle ligga brevid.
Vilket jag gärna gjorde och så låg hon och smekte mig på kinden och fnissade, gullapan! ♥ Sen fick jag tillåtelse att gå och bada!

Klippte luggen efter badet oxå! Vart inte så snyggt och jag ångrar mig, som vanligt! Men nu är det gjort.... Sen var jag ju så dum att jag smörjde in mig INNAN jag klippte mig.. Bra där Therese!!

Nej nu ska jag dricka lite vaten och sen sova!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

BVC sa att palla upp sängen ordentligt i huvudändan och dricka mkt vatten funkar bättre än de receptfria hostmediciner som finns.

2010-03-16 @ 11:28:20
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Kim

Äh så långt är det ju inte! ;) Då kan du ju sprida ut ridningen, så kanske det känns som "mer".

2010-03-16 @ 14:04:47
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0