Klad påst!

Vad tycks om min söta påskhälsning?

Igår, söndag, var vi ju och firade farmor som fyller 80 år på tisdag! Vi åt god mat på "Bröder på G" nere på byn och Tindra var så duktig så och satt still och tyst i två timmar och höll sig glad hela tiden! Hon fick massor av beröm av alla. Jag tror de flesta trodde att det skulle bli skrik, gråt och härjande bara för att hon följde med. Men hon var så dutti så!

Och "idag" har jag varit dutti!! Idag fick jag nämligen reda på mitt slutbetyg i Naturkunskapen!

M V G ! ! !

Woho! Det firade jag med spagetti och köttfärssås och en hårinpackning när jag badade! Lyx!

Jobbigt värre det var i morse då när tempen var på -9 grader och jag satte på mig dunjackan och gick till skolan. Två timmar senare var det +5 grader och jag höll på att svettas ihjäl! Halkade X-antal gånger på vägen till och från skolan, men jag gjorde det med stil!
Ingen hade någonsin trott att jag halkade om de inte kollat vääääldig noggrannt! ;) Yes!

Hoppas verkligen att snön försvinner snart! Katterna hade för övrigt vårkänslor idag! Speciellt Ceacar. Han sprang runt och slickade sig på benen, tassarna och baken samtidigt som han sprang runt och jamade och hoppade runt som en tok! Knasboll.... Han behöver röra på sig så han blir av med lite mage!

Vilket spännande liv jag har! haha!

Jag har kommit fram till en sak... Jag klarar mig inte utan Tobias! Så fort jag är ifrån honom så saknar jag honom så att det gör ont.. Nu har det bara gått en dag och nu är det 2 veckor kvar tills vi ses igen. Jag vill ha honom nära hela tiden... Så.. Jag får inte flytta till Uppsala förutom för de som redan bor i Uppsala och Tobias är inte så happy på att flytta till Norrtälje, vilket jag förstår eftersom han inte känner en kotte här och han kommer en bra bit från sin mamma, pappa och vänner m.m...
Så hur ska jag göra? Klona mig och låta ena jag flytta dit och ena bo kvar!? Undrar vilken som skulle vara lyckligast? Jag måste ju klona Tindra då oxå ju.. Henne klarar jag mig inte utan, klon eller inte klon!

Thorn between one love and another...

Nej nu blir det hopp i säng för min del! I morgon börjar ju de nya kurserna, samhällskunskap och engelska!

Puss å kram!

Ps: jag kommer bara uppdatera när det händer något som är värt att skriva om framöver!

Kommentarer
Postat av: Kim

Grattis till slutbetyget, duktig du!

2010-03-23 @ 10:10:43
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fyller hon verkligen 80? o___O

Nicklas började bara skratta när Tove sa att hon fyllde det, för han sa att det absolut inte var så XD

2010-03-23 @ 10:54:26
URL: http://cyborgdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0