Mordisk mattematik!

Nu är Tindra på dagis, jag ska ta mina piller och börja städa lite! Sen ska ska jag försöka räkna lite matte utan att döda en massa folk! haha!

Jag hade en lite halvt rolig dröm i natt nämligen....
Jag drömde att jag satt och räknade mina ekvationer i mitt häfte och tillslut fick jag psykbryt och gick ut för att döda folk. Jag gick till simhallen och på vägen dit dödade jag en kille och slängde honom i buskarna innan jag gick vidare. I simhallen hoppade jag i basängen och började simma och tillslut hittade jag mitt offer. Jag började tracka henne och tillslut vart hon sur och sa att vi skulle ha en simtävling för att se vem som var bäst. Och när vi båda dök i vattnet så dök jag mot henne, kom under henne, vände mig om och skar upp hennes mage så att inälvor rann ut och det var blod överallt....
Sen gick jag helt enkelt up ur poolen med alla skrikandes i panik runtomkring mig, tog min handduk, gick och klädde på mig.. Helt oberoende som om inget hade hänt...

Sen vaknade jag!

Helskum dröm! haha!

Idag börjar jag med cocilana igen dessutom! Då kommer jag inte drömma något alls! Skönt.. ;)

Jag vill möblera om här hemma, men det går inte... :( Jag ska försöka fixa så gott det går iaf! Jag trivs inte.... Storstäda i badrummet ska jag göra iaf! Men min badrumsspray är slut så jag måste putsa allt med Vim... men det ska nog gå, tar lite längre tid bara...

Nej nu ska jag sätta fart!!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0