Naaahh...

Hej alla 6 läsare! Jag får inte gnälla och klaga för mamma, men jag tänker göra det ändå!!

Jag är så sjukt jävla stressad och paniken kryper i kroppen på mig... Jag är på pissigt hummör, har ont i magen konstant, kan inte äta, är konstant trött, har fått halsbränna och är på vippen till en panikattack!

Så.. Nu vet ni varför jag inte hör av mig till Er mina vänner och ni som bryr er! Förlåt...

Just nu är den enda jag vill prata med Tobias och de inom familjen. Eller jag vill ju såklart prata mer er alla, men jag kommer inte höra av mig till er antagligen, eftersom jag är för stressad och min hjärna är stekt...
Tobias är förmodligen den enda människan på jorden som gör mig lugn.. På något konstigt sätt...

Skit samma, glöm vad jag skrivit, eller ta till dig det du vill och tycker är intressant jag lägger av nu!


Off...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0