Sorry!

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev.. Förlåt alla min 12 läsare! haha!

Det har egentligen inte hänt så mkt.. Tindra har vart lite hängig och har haft febertoppar och jag fick IG på mitt matteprov! Som vanligt med andra ord! ;)

Igår hämtade jag Tindra direkt efter att jag gjort provet och sen städade jag hela resterande dagen! Storstädade i köket och torkade luckor och alla småskrymslen o.s.v... Sen kom Madde över på kvällen och vi åt varma mackor! Mycket trevligt, synd bara att jag hade en sån huvudvärk så jag inte var så rolig...
Men ett varmt skumbad med babyolja senare så var det bättre och dags för sängen!

Idag ska jag städa klart! Plocka upp allt som på ett mystiskt sätt kommit fram igen efter att jag plockat undan det igår, dammsuga och skura! Hur jag nu ska lyckas med det när Tindra är vaken...
Ikväll kommer Tobias oxå! ♥

Nu har jag inget mer att skriva....

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är bara att försöka igen med matte!!

Du kommer garanterat klara det om du kämpar på, jag ska hålla tummarna för dig!

Själv har jag bestämt mig för att läsa matte snart (som jag haft problem med hela livet) och besegra den jäveln! :D

2010-03-12 @ 09:24:32
URL: http://cyborgdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0