tråkigt inlägg

Nu är jag frisk från magsukan! Idag åt jag mat för första gången sedan i måndags, en liten portion wok med ris och sötsur sås. Åt 3 mackor efter skolan oxå!
Gjorde om matteprovet idag med och fick G. Svenskaläraren var sjuk idag så det var bara matte idag. Fick veta att jag har räknat en massa tal i onödan hemma för vi skulle tydligen hoppa över kapitlet med geometri den här gången! Gaah.. Jag som gjorde allt för att inte hamna efter så blev jag jätte mycket efter ändå... Typiskt..

I morgon har jag prov i naturkunskap sen åker jag till Tobias!

Har inte så mycket mer att skriva... Jo Tindra har börjat gå utan blöja på dagis och var tydligen jätte duktig på att gå på toaletten! Stolt mamma! Hon gör ju det hemma oxå, men oftast vill hon ha blöja på efter att hon kissat...

Tindra är trött nu säger hon, men får vara vaken ett tag till.... Hon hade för en gångs skull somnat på dagis men efter 20 min så var det nån unge som vaknade och gallskrek så alla barnen vaknade... Till 19.00 måste hon vänta åtminstone innan hon lägger sig!
Jag ska bada ikväll! Fryser så jätte mycket nu när jag inte ätit på ett par dagar... Så jag ska värma mig och nuuuuuta läääänge!! ;)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0