Can somebody tell, is it heaven or hell?!

Helgen har gått och här är jag! Levande och... Ja jag är glad!

I fredags
åkte jag till Tobias ♥ och vi lagade en god pasta carbonara till middag, efter lite om och men! hihi! Sen vart det mys i soffan till filmen 'Upp', som var jätte rolig, innan vi gick till sängs ganska så tidigt.

I lördags
var vi ut en sväng på förmiddagen i solen och promenerade. Jag skulle åkt till Ida och fira Lucas, men jag har fått "problem" med käken och kan inte gapa (Äta) och det skulle bli lite dyrt med buss fram och tillbaka (160 kr) så det fick bli att jag vart hemma. Men vi promenerade i solen runt om i Österby, som faktiskt är riktigt mysigt! Sen åt vi mat på grillen... Tobias bara skrattade åt mig när jag spillde och maten ramlade ur munnen på mig o.s.v... Inte snällt... ;) Men jag älskar honom ändå!
Sen gick vi hem till hans pappa som fyller år i morgon så de bjöd på tårta (Woho, när man inte kan äta!) och jag fick väl i mig en liten bit. Sen satte han igång bastun och jag och Tobias satte oss och bastade ett tag. Riktigt skönt faktiskt! Efter att vi bastat gick vi hem och myste lite innan melodifestivalen! Jag är lite smått besviken på vilka som gick till Globen! De första två var rätt, men jag vet inte.. Jag gillar inte Pernilla....
Sen skulle vi somna tidigt igen, men jag var övertrött och mobbade Tobias istället! haha!

Söndag och dags att åka hem... Vi gjorde inte så mkt alls, kollade lite klipp på youtube och räknade lite matte... Sen åt vi lunch på pizzerian, en varsin sallad som vanligt! haha! Jag åt inte mitt bröd man fick till, så vi gick ner och skulle mata änderna. Först såg vi 5-6 änder, men när jag började plocka fram brödet hörde jag fler och gick fram till kanten och garanterat upp till 30 änder kom flygande mot mig!! Lite läskigt var det och lite dåligt samvete att man inte hade mer så det räckte åt alla... Men nästa gång jag kommer dit ska jag köpa en hel limpa åt dom! ^^ Sen gick vi hem och hämtade min väska och så gick vi till bussen och sa hej då....

När jag kom och skule hämta Tindra hade de inte ätit middag än, men väntade på maten. Så jag stannade kvar så Tindra fick äta lite. Men vi behövde handla oxå och då kom vi hem lite sent.... Men Tindra protesterade inte mycket mot att sova så det gick bra!
Nu sitter jag här och saknar Tobias.... Vill bli klar med plugget så jag kan flytta till Uppsala och plugga vidare där istället! Då blir det närmre till både mina älskade vänner som jag saknar så och till Tobias!
Vi har diskuterat det här med att flytta ihop och kommit fram till att vi har samma åsikter om det! Så det är bra! haha!!

Nej nu måste jag dricka lite och sen ska jag skiva lite vindruvor! Så gott med vindruvor! Sen ska jag lägga mig och läsa och drömma mörka drömmar....

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Kim

Vad har ni för åsikter om att flytta ihop då? :)

2010-03-08 @ 14:21:32
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Bra att ni tänker så. För så himla kul är det ju inte att flytta fram och tillbaks, jag menar om det mot förmodan skulle gå åt helvete.

2010-03-08 @ 16:12:17
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Ida

haha ja dom kanske gör det :p welcome to my world ;) ne men hon har säkert bara en period, kanske har lite växtvärk som gör att hon inte kan koppla av? Hur kan man underlätta under växtvärks perioden? Sorry att jag inte har svarat på dina sms. Men han inte just då när du skicka sen glömde jag, minne guldfisk ;)

2010-03-10 @ 15:50:22
URL: http://frokenmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0