Woho!!

Jag ÄR så lycklig! Den lyskligaste, gladaste, spralligaste och mest avslappnade människan på jorden! *Försöker intala mig själv..* Tindra vägrar sova igen, jag har inte badat sedan i torsdags tror jag... Men nu ligger hon i soffan och tittar på TV... Ja jag har gett upp... Hon får härja bäst hon vill nu för jag MÅSTE bada!!

Har gjort nytta idag oxå! Jag har storstädat badrummet, tvättat, städat och dammsugit resten av lägenheten och jag har räknat matte!
Tack mamma och Madde för hjälpen! Nu slapp jag döda massa människor! ;)

Nej nu blir det bad och hoppas på att Tindra låter bli mitt godis som står framme... kanske ska ta bort det först? Ja ja...

Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0