Brum brum!

Nu har jag övningskört igen! Med Bosse den här gången! Vi övade på att "köra runt i en fyrkant" och kolla speglar, blinka och växla ner. Växla ner är jag sjukt dålig på.. hehe! Jag tycker att det är skit samma, man kan köra på 3:ans växel hela tiden! Nej så tycker jag ju inte, men jag glömmer att växla ner... Men det gick bra och jag växlade ner ordentligt varje gång. Sen skulle vi öva start i backe och hitta dragläge.. I världens brantaste backe... Och det gick åt helskotta! haha! Men då måste vi öva mer på det sen! :)

Nu ska jag göra mig i ordning inför middag och opera! Jag har bara ingen aning om vad jag ska ha på mig!! men jag börjar med hår och smink så får jag rota i garderoben sen! Laddar med lite Salem al Fakir, den nya skivan Ignore this. Sjukt bra!



Nej nu får jag nog sätta fart!!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0