Halvblind!!

Hej hopp! Idag har jag vart hos optikern och jisses vilken skillnad det var! Jag är tydligen översynt (??) och ser dåligt på både nära och långt håll. Så det vart bara glatt att gå ut och välja ett par snygga båga och sen glatt stå och se på när hon räknade ut kostnaden på ca 2500 kr.... Jag kan ha glasögonen på hela tiden, men måste inte! Jag vet iaf att jag INTE ska ha dom på när jag är ute och festar! haha! Men kanske bra att ha när man kör bil o.s.v...
Den 17:e senast ska jag få dom! Jag längtar faktiskt till dess, så jag kan slippa huvudvärken och värken i ögonen..

Har sprungit runt halva stan på jakt efter bra skor oxå! Vart att jag och Gabriella fick skjuts av Love upp till Skoman, där jag hittade MASSOR med assnygga skor, men det var ju inte det jag skulle ha..... Utan det vart ett par snygga grå/svarta tygskor! Billiga var dom oxå! Provade även ett par riktigt läckra barnskor i stl 37, som var rosa/lila/svarta med glitter och lite rockigt mönster på! Snygga som fan (Tyckte jag och Gabbi, men inte Love eller Tobias (som fick se bild via mms) alls att dom var! haha!), men lite väl mkt för en tant i min ålder! haha! Tindra fick ett par gympadojjor hon med! Ett par silver/rosa, fast från Coop. Snygga var dom och billiga oxå!
Men nu har jag både skor med klack/stövlar och vanliga tygskor som man dessutom kan ha till struprörsbyxor. Nu får det räcka med skor för det här året! Tror jag... ;)

Och skolan då? Jo det går bara bra faktiskt! Fick beröm av matteläraren igår. Han sa att jag kämpar på bra! Men han sa inte om jag kämpar tillräckligt bra för att få godkänt! haha! Oooh jag hoppas att jag får godkänt på kursen!! Så slipper jag den där förbannade matten sen!!
Jag drömde här om natten att jag fick godkänt på geometriprovet, så man får väl hoppas på att det var en sanndröm! ;) Sen är det nationella provet oxå! Och DET kommer att skita sig totalt kan jag ju tala om!!

Nej nu börjar det bli dags för middag, fast Tindra har ätit två knäckemackor så jag vet inte om hon orkar någon middag... Får väl bli lite makaroner och ostsås bara då kanske!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Kim

Tygskor funkar till allt! :)

2010-05-05 @ 20:31:47
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mina glasögon var dyra o__O

Dom kostade över 4000:-

2010-05-08 @ 13:40:58
URL: http://cyborgdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0