Maj 6, 2010

Jag är jätte arg på mig själv.. Igår satt jag och skrev på mitt arbete till samhällskunskapen. Skrev långt och jätte bra! Men så skulle jag lägga in en bild (WordPad) och så hänger sig skiten! och gissa vad? Nej jag hade inte sparat skiten!!! VARFÖR lär jag mig aldrig att spara?
Som tur var (Eller ja...) så är det ingen annan i klassen heller som ens har börjat så jag är ju inte helt efter om man säger så!

Jag undrar om det bara är jag som tycker att det är kallt ute? I alla fall när det blåser! Inne hos mig är det kallt iaf! Det är nog varmare ute i solen än här hemma!

I morgon blir en spännande dag! Jag hoppas allt går som det ska och så! Så kul så! :)

Nej nu ska jag höra om lillebror är hemma eller börjar närma sig hem så jag och Tindra kan gå dit och busa! Torsdag idag! Det betyder mysmiddag med familjen! ♥

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0