Ponnii!!

Woho! På fredag ska jag hälsa på och ev provrida ett fullblod som Pernilla tipsade om strax utanför Lohärad. Som medryttare då alltså! De har ett litet ridhus och det går bussar ofta och full skötsel! As najs!
Det är ett 7 årigt fullblog, fd. galloppör, vallack som tydligen var jätte snäll men kunde bli lite stark! Men jag gillar utmaningar! hehe! Och så var han lite efter i utbildningen och bara lite mer än grundriden! Det kommer bli skitkul! Hoppas vi trivs ihop och att allt funkar med Tindra och bussar och tid.... 170 hög.... hehe!

Tänkte t.o.m höra om mamma kanske få rida någon dag i veckan oxå! Hon var ju lite sugen! ;) Eller om det fanns fler hästar som kanske behöver medryttare! Men först och främst tänker jag bara på mig själv! (Sorry mamma!! ;) ) Rider jag ondagar och fredagar så kommer jag förhoppningsvis hinna.. Bara de inte gnäller på dagis att jag har henne där fast jag inte pluggar utan rider istället.... Men de har väl egentligen inte med att göra vad jag gör va? Det är säkert fler som gör så! Jag betalar ju trots allt fullt för att ha henne där fullt och jag pluggar på bussen dit och på kvällen sen! ^^ hihi!

Nu ska vi klä på oss och gå ut i solen!!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0