Sverige suger!?!

Skönt att folk kastar sig över 'kommentarer' och skriver massor när man ställer en fråga.... *Ironi* Jag kanske ska sluta skriva? Det är ju ingen som läser ändå förutom typ mamma och Bosse och dem kan jag ju berätta saker för ändå!


Jag har bara en sak kvar att säga:


HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! SVERIGE KOM INTE MED I EUROVISIOOOOON! HAHAHAHAHHAHA!!! När ska folk inse att vad som är "modernt" i Severige 'just nu' inte alltid funkar i resten av världen! Tänk efter nästa gång och rösta på den som ni tror kan ta sig vidare åtminstone och inte den ni själva gillar, för man får ju faktiskt inte rösta på sitt egna land!
Jag tycker att Tysklad gjorde ett bra jobb och var värdiga vinnare! men gillade ju OPA! oxå och Ukraina (Tror jag att det var?). Tobias gissade på Tyskland eller Belgien (??) och Tyskland vann ju! GRATZ!!!

C ya.. NOT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0