Underbar dag!!!

Idag är det vår på riktigt!!
Fick reda på i morse att jag klarade matteprovet! Så jag sprang ner på stan med Madde och firade med kladdkaka och lite solning! Härligt underbart väder! Och snart blir det ännu varmare och skönare!
Sen hämtade jag Tindra på dagis. Hon somnade i vagnen och ligger där än, så jag passade på att kolla resultaten på matteprovet. Tydligen var det bara 2 som fick godkänt och jag, ja JAG, fick högst poäng av oss två!! Bara 2 p över, men det är iaf bäst i klassen! hihi! Jag är faktiskt mycket stolt över mig själv för jag har kämpat som tusan med matten!
Alla som känner mig vet att jag har svårt med siffror och sånt... Telefonnr, koder, klockan!! Ja det är faktiskt inte många år som jag kunnat läsa av en digital klocka utantill....

Ikväll blir det pasta och god tomat/cremefraiche sås med lite fetaost, oliver och ruccola! Smarrigt smarrigt! Sen ska vi mysa med lite vindruvor framför tv'n hade jag tänkt! Om Tindra vill d.v.s....

Nu ska jag titta på min favoritkanal, Animal Planet! hihi!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0