Valborgshelgen + 6 månader! ♥

Valborg, fredag förmiddag. Efter en halvrolig bussresa mot Uppsala kliver jag av bussen och solen skiner! Kl 13.00 ca så möts jag och Tobias. Vi är hungriga men vet inte vart vi ska äta så vi går runt och kollar vad som finns, men hittar inget, så vi går till andra sidan. Jag kommer på att jag vill ha grekiskt så vi letar upp restaurangen 'Tzatziki' som ligger precis vid ån och det fanns som tur var platser så vi bestämde oss för att äta där! Super gott var det! Perfekt sätt att fira att Tobias stått ut med mig i hela 6 månader! hihi!


Min älskade prins! ♥


Sen gick vi en sväng för att märka att systembolaget var stängt. Men det gjorde inget alls! Istället ringde vi Ida och gick förbi en stund för att säga hej. Fick pussa lite på Lucas oxå innan hans pappa kom och hämtade honom. han var lite sjuk stackaren.... Snackade skit ett tag innan Tobias brorsa Janne ringde.

Mötte Janne och hans kompis och sen knatade vi upp till Ekonomikum. Jag har aldrig sett ett så skititg område i hela mitt liv!! Och så många fulla människor! haha!

Studenter/folk på Ekonomikum (klickbara)


Janne + kvällens dricka!
Jag, vindruvor och Tobias!
Hade vi inte varit nyktra så hade det nog kanske vart lite mer roligt att vara där, men nu var det inte så jätte skoj. Så vi åkte hem med 19.00 bussen.
Hemma handlade vi lite gott och sen mös vi en stund framför lite serier innan vi båda kände oss sömniga och lade oss... Kl 23.00!!! Vi börjar bli gamla! ;)

Sen sov vi, för mig välbehövliga, 12 timmar!! Resten av helgen gjorde vi inte något speciellt, var lite ute, lite inne, hälsade på lite fast ingen var hemma (hihi) och tog det lugnt och bara myste!
Igår, söndag, så åt vi vår traditionsenliga sallad innan jag åkte! hihi! Och förökte sitta i solen ett tag men det blåste isvindar så det gick inte.. *Burrr* (Klickbara miniatyrer)


Jag älskar dig nu och för alltid! ♥

Sen åkte jag hem och hämtade lillskruttan! Som fortfarande går som att hon hade gips på sig så nu måste jag vara hård på henne så att hon lär sig gå normalt! Annars måste vi ringa läkaren igen och jag vill INTE till sjukhuset igen! Känns som att vi är där jämt nuförtiden!


♥ Världens sötaste unge!! ♥

Idag är dagis stängt.... Igen.... Så vi ska plugga och leka! Hoppas det blir fint väder och varmt idag så kan jag sitta på altanen och plugga och så kan Tindra leka ute! Vi måste handla lite med, måste hitta en sån där vinkel tjosan till matten och så måste vi ha välling.... men den där vinkel tjosanen som min lärare säger "finns överallt och kostar nästan ingenting" finns INGENSTANS!!! Lögnare....

Klev förresten upp kl 6 i morse helt i onödan, jag hade ju glömt att det var stängt på dagis idag tills jag såg dagens datum... Kul.... Jag som sov skitdåligt i natt.. Men men, dagen blir längre och man får mer tid att göra saker på! Ha det toppen alla!!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0