Uttråkad och jag ber om ursäkt....

5 dagar sedan sist.. Men jag har en giltig undanflykt! Min dator har pajjat.... Sorry....
Just nu sitter jag i skolans datasal och har suttit här sedan kvart över 9 i morse! Ja vad gör man inte när lektionerna är slut och det bjuds på hembakat fika sedan kl 13.00! hehe!

Jag har roat mig med att kolla/lyssna på An Cafe på Youtube, fejsbokat och även kollat ett par missade avsnitt av Naruto Shippuden på Youtube. Men de tog slut... Så nu bloggar jag istället! Men hey! Det är "bara" en timma kvar nu! *Glädjetjut*

I morgon ska jag rida igen! Hoppas på lite mindre blåst... Det blir nog ridhuset ändå för jag tror inte att Erica har tid att rida ut med mig ändå och den nya hästen kanske inte kan bli lämnad själv än... Men då tänkte jag prova på lite bommar och öva på galoppen! För nu är det inte så varmt så man kan galoppera. kanske vågar mig på ett litet travhinder? ;) hihi! Skulle velat ha någon med mig som kan hjälpa mig och kanske fota/filma lite.... Frivillig?

Oj nu tittade solen fram! Skojsigt! Man kanske skulle ta sig ut och få lite sol? Nä nu försvann den igen...

Nej jag ska ta mig ut ändå och få lite "luft" för jag är så trött i huvudet av att sitta still i ett oventilerat rum i 3 timmar.... Så....


Smell you later! <3 (Isn't he hot? (;)

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Kim

Varför skulle du inte kunna galoppera för att de var varmt?

2010-05-27 @ 21:17:08
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0