3 år!

Idag fyller min älskade skrutta 3 år! Igår var det barnkalas här hemma och de som kom var min pappa, Mia, farmor, Regina med barnen Nova och Linn och pojkvänen Daniel och Ida med sin Lucas. Barnen hade roligt och lekte och tårtan vart inte så snygg men god!


Här kommer lite bilder från kalaset, klickbara såklart!

Och idag hade vi kalas hos min mormor/gammelmormor. Gott fika och trevligt att träffa alla igen. Här kommer lite bilder därifrån oxå, klickbara såklart!



En mycket lyckad födelsedag tror jag! Tindra fick många fina presenter som hon tackar så mycket för och hon tackar även för alla gratulationer! Det bästa på hela dagen var nog när vi sjöng för henne. Hon berättade om det för Patrik och sken som en sol! hihi! 23.28 i natt är det exakt på minuten 3 år sedan Tindra kom till jorden. Minnerna från förlossningen är som om det hände igår. Redan då var hon en klok tjej. ^^

Nu ska jag lägga mig och kolla klart på en film jag börjat kolla på sen ska jag sova för vi ska upp tidigt i morgon. Tindra ska med mig på efterkontroll för mina öron, men de kommer inse att jag har en pågående/övergående inflammation och jag kommer få en ny tid... Jag är så less på sjukhus så jag spyr snart!!

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer
Postat av: Linn

Så söt hon är din lilla tjej :)

2010-11-08 @ 10:23:59
URL: http://underminhud.se
Postat av: Anonym

tårtan var inte så ful heller

2010-11-11 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0