Fango dango!

Intervjun i fredags gick bra! I veckan får jag veta om jag får komma på en andra intervju och rundtur. Dagen började ju bra med att jag spillde kaffe över hela mina vantar.. Så nu luktar det kaffe om mina fingrar varje gång jag haft dom på mig! haha! Och jag var kall och blöt när jag kom till intervjun. Men jag lyckades ta rätt tåg och inte direkttåget.

Igår var jag ovanligt trött och det enda jag orkade med var att tvätta två maskiner och städa lite.

Idag fick Tindra (Hör och häpna!) vara hos sin morfar medan jag var i stallet! Vi red ut med alla hästarna, Jag - Bosse, Linda - Ini, Lovi - Pim och så fick Lindas mamma vara "försökskanin" och rida på Fandango som ÄNTLIGEN kom igår! Mager som en sticka men väldigt söt! Han betedde sig ypperligt förutom att han har massor med spring i benen!
Såhär ser han ut!

Sen ringde jag pappa som (Hör och häpna!) gick med på att hämta mig i stallet! Skönt att slippa gå så det var snällt. Det började dessutom snöa stooora flingor just då.... Kanske mitt sms kom fram och hade en liten inverkan då! Nu ska vi äta lite god frukt och mysa! Tindra är trött och vill sova igen fast hon vaknade för en timma sedan och går runt och säger att allting är hennes fel. Jag frågar vad som är hennes fel och får till svar: Allting! haha! knasiga unge....

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer
Postat av: Linn

Skönt att du verkar må bättre :)

2010-11-21 @ 20:35:34
URL: http://underminhud.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0