Öronbarn!

Idag på morgonen har jag varit på öronmottagningen. Jag har ingen öroninflammation!
Däremot har jag tryckskador i örat... Hur de uppkommit vet inte ens doktorn för det brukar man få om man flyger, dyker eller av explosioner och jag har varken gjort det ena eller det andra! Det var första gången han sett tryckskador utan att någon gjort något av detta....
Det positiva är att jag slipper sova sittande!! Och jag hade perfekt hörsel (Förutom locket för örat hela tiden! haha!)!
Det negativa är att det inte finns någon behandling och jag måste tryckutjämna oftare och det gör så ont och är så obehagligt....
(Klickbar)
Skadorna sitter på trumhinnan och i örontrumpeten långt in i örat. Jag hoppas det går över snart.....

Ikväll ska jag rida istället för mamma på lektion i Rimbo! Jag är lite nervös faktiskt för jag inte alls likra bra som mamma på att rida! Men efter att ha sett åtminstone en av tjejerna som red när vi kollade förut så är jag ju iaf inte sämst! haha! Ska bli spännande och kul att friska upp kunskaperna lite.

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer
Postat av: Kim

Visste ej att din mamma börjat rida lektion. :)

2010-11-08 @ 11:02:14
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Jo jag vet, men bara för att man kollar behöver det ju ej bli så. ;) Hur gick ridningen?

2010-11-09 @ 11:43:45
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0