Tråkigt... :(

Jag fick just ett tråkigt mail... Jag fick inte jobbet i Åkersberga.. :( Var väl lite väntat eftersom de kanske ville ha någon som bor lite närmre, men tråkigt ändå! Det är bara att gå på't igen!


Sörjer med lite Versailles i högtalarna. Då blir man glad igen! Fast den här videon fick mig att gråta, ja i början iaf när han presenterar alla i grupppen och Jasmine You som "eternal member" och ber alla fans att acceptera Masashi som deras nya basist. Tönt man är då! haha! Jag blev lixom inte så ledsen när jag höde att Jasmine You gått bort, för då lyssnade jag inte så mycket på Versailles. Det var ju metal och jag gillar inte metal. Men av någon anledning fastnade jag för dom ändå! Och tycker att dom är AWESOME!! Det är väl mer som powermetal och det funkar ju ibland, Hammerfall tex gör ju en del bra låtar!

Nu ska jag göra nytta!!

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0