Uppdatering....

Jag har inte haft någon ork till att blogga och jag har det inte nu heller så jag ska försöka hålla det kort.

Läkaren jag var hos i torsdags mumlade bara och sa att men inte blir sjuk av dåligt immunförsvar!?!?! kan vem som helst bli läkare nu för tiden eller? Tindra gnällde på huvudväk senare på kvällen och under natten kräktes hon och hade ont i huvudet så på order av dem på Vårdguiden gick vi ner till akuten. Tindra var pigg på vägen dit och inget mer kräk kom. De tog blodtryck och stick i fingret och hon var super snäll, inte ett ljud. Inget fel på henne så vi fick gå hem igen.

Var till hästen i fredags och mockade och gjorde i ordning foder bara. Tog bussen till Uppsala och Österby hem till Tobias. I lördags firade vi ett år med ett snabbt besök hos hans pappa och sedan med pizza och vin. Avslutade med en film och tidigt i säng... Åkte hem i söndags och hämtade Tindra som hade kräkits igen i lördags och inte hade bajsat på hela helgen så jag köpte Katrin plommon till henne.

I natt har jag hostat ihjäl mig och vaknat massor med gånger dyngsur (Som om jag precis klivit ur badkaret och lagt mig i sängen!!) och hostat som en idiot. Kan bara ligga på rygg eller helst på vänster sida så jag kan böja kroppen när jag hostar, annars gör det för ont.. Tror jag fått nån inflammation i nån muskel i sidan under revbenen.... I morse bajsade Tindra. Om det var tack vare Katrik plommonen vet jag inte.... Men hon verkar må bättre nu! Lite hosta bara! Jag kämpar på med mitt öga och salvan.... Kliar som satan för tillfället och jag hoppas att det är för att det läker och inte beror på någon allergisk reaktion. Men med mig vet man ju aldrig säkert eftersom jag alltid råkar ut för allt skit...

P&K...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0