♥ Live long and prosper! ♥

Idag är jag full av energi trots lite sömn! Jag tror det beror på att solen skiner utanför mitt fönster! ^^ Så idag ska jag passa på att göra massa med nytta! har pratat med FK om mitt bostadsbidrag och hur jag ska göra med inkomst eftersom jag är arbetslös, ringt kommunen och frågat om Tindras tider på dagis eftersom jag gick upp i tid i Nov eftersom jag planerat att börja plugga i slutet på Okt, men när det inte blev så.. Ja... Men det löste sig det med! Nu ska jag sätta mig och skicka iväg MINST 3 arbetsansökningar för det har varit lite dåligt med det både tor, fre och igår.... jag har ingen ork eller energi till att ens kliva ur sängen längre, så idag får jag väl passa på. Jag gillar som sagt inte den här tiden på året. idag är vädret OK! Sol och lite kallt, ingen snö och bara frost. Så får det gärna vara hela vintern även om jag gärna hade velat ha 25+ och sol varje dag på året! ^^

I fredags åkte jag till Tobias och blev överraskad med god middag när jag kom fram! *Myspys* Fläskfilé i mangochutney (Stavas?) sås (eller nåt) och klyftpotatis och god sallad med hemmagjord vitlöksdressing! Jätte smarrigt! Sen spenderade vi helgen med att bara mysa (jag kollade även på "Hana yori dango" filmen.. hehe) och vart nostalgiska till gamla barnprograms intron på Youtube!



♥NOSTALGI!!♥ Jag hade kunnat lägga ut en hel lista med barnprogram jag såg men de här är de 3 favoriterna! ^^ Och tilläggas ska att jag kollade på barnprogram långt in i högstadiet! hihi! Ju mer jag tänker efter dessutom mer förstår jag varför jag blev mobbad i skolan! haha! Nej fy så får jag inte säga... :P Som att mobba mig själv! Men jag ser mig själv lite som en nörd faktiskt.. Även om jag inte är extremnörd. Jag kan tex inte alla 10475003667388 pokémon som finns just nu vid namn utantill.... Och jag äger inte en enda Tv-spels konsol, även om jag gärna vill ha ett Nintendo 64 (Super Mario, Mario-kart och Zelda - Oscarina of time FTW!!) och inte skulle tacka nej till ett gammalt Sega eller ett PS3! Just nu nördar jag mest manga och anime! ^^ Men som sagt.. Tackar inte nej till TV spel!! JULKLAPP!?!?!? Funderar även på att ta hem Star trek serierna och kolla igenom igen! Sjukt länge sedan man såg.



Nästan så man får tårar i ögonen! ♥ Live long and prosper! ♥ [Klickbar] Nej nu är det kanske dags att sätta lite fart! Kan inte sitta och vara nostalgisk hela förmiddagen ju. Måste tänka på framtiden oxå! ^^ GO TERI!! Woho! Positivitet is the shit?
På tal om positivitet.. Min pappa.... Finns det någon som kan göra mig gladare? Svar: JA!! Ser inte fram emot julen lika mycket som innan nu... Ska nog skita i att fira jul i år tror jag. Bara sitta hemma med Tindra och mysa. Fast då blir mormor besviken... Ja men hur jag än gör så blir ju någon besviken så då kan jag ju lika gärna skita i allt!!

Nä söka sig lite jobb kanske?

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0