Jäklaranamma!!

7 sökta arbeten på mindre än en timma idag! Mest förskolor och något restaurang jobb. I Täby, Vallentuna, Österåker, Danderyd och Norrtälje. Nu jäklar ska jag ha ett jobb! Jag menar, under den senaste månaden, eller under nov månad, har jag sökt... *räknar* ...15 arbeten och ALLA kan väl inte tack nej! Eller? och om det är den 17:e idag så är det ju nästan ett jobb om dagen så nu kan väl inte Soc gnälla? Eller? De verkar ju inte gilla mig så det är säkert inte tillräckligt ändå... Ska ringa häxan idag, snart.... *Kräks* Ännu en anledning till att jag vill ha jobb....

Så.. Nu ska jag slänga i en maskin tvätt och sen ringa häxan. Kallt som satan är det nu! Har gått från 20 grader till 19 men ändå är det sjukt kallt! Ska lägga termometern på golvet och se hur kallt det är där för jag fryser om fötterna trots tjocka strumpor och fårskinnstofflor!!! Vaknade med halsont i morse som blev lite bättre efter lite skållhett te.

Ååh när jag får min första lön (ja jag räknar med att få jobb nu!!) så ska jag köpa något till MIG och bara MIG!! För det förtjänar jag väl? Lite aja baja att jag glömde mötet på Ams och måste ner och boka nytt idag.... Men annars har jag väl varit ganska duktig tycker jag.

Tindra var oxå duktig i morse som smällde i sig hela 2 smörgåsar och det tog inte två timmar att göra det! ^^ Vi hade ett litet "napp samtal" igår och hon vart hysteriskt ledsen och kramphöll i nappen och sa:
"Jag vill inte ge nappen till tomten! Eller till kattungarna på Skansen! Tänk om de tuggar på mina nappar!!"
Och hon grät och grät och grät! Så vi får väl vänta lite till innan vi släpper iväg nappen... ;)
Nu vart jag ju hungrig med och inget har jag hemma... Vi ska handla lite för mina sista pengar senare tänkte jag. Typ mjölk och nån konserv eller nåt.

Tarzan ligger här bredvid och ser riktigt smarrig ut... ;) Han har förresten börjat lägga på sig lite hull nu! Jätte skönt. Och här om dagen kurrade (jag vet att det heter att de spinner...) han jätte högt! Nästan lika högt som Ceacar! Men när jag var borta i helgen hade han kissat på min pyjamas, så jag vet inte om han blir bättre eller sämre.... han har ju inte kissat i min säng på över ett år och så kissar han på min pyjamas som låg i sängen, där jag nu trodde att det var safe.... Men så är han ändå glad, gosig och verkar må bra.... Svårt det där....

Nej, sätta fast och göra lite nytta kanske!!

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0