Woho! Jag är förkyld!

Ja det var ju ingen nyhet, men det är BARA förkylning vilket faktiskt var riktigt skönt! Jag var ju hos doktorn idag och hon sa att jag var ful!! Eller hon sa: om du slutar röka helt så kommer du bli mycket mycket sötare! Som om jag var ful? I get it with the rynkels... Men SÖTARE blir man väl inte av att inte röka? Jag vet många som inte röker och är skitfula!! Sen satt mitt slem i lungorna djup ner och därför var hostan så intensiv och långvarig. Diagnos: Kraftig förkylning som är lite (LITE?!?!?) långdragen.

Idag har jag varit effektiv! Minns inte riktigt vad jag gjorde i morse, var lite trött... Men jag städade lite på förmiddagen, gick med mamma och Tindra och handlade inför kalaset på lördag och sen städade jag lite till; torkade ur kylskåpet, putsade fönsterna (åtminstone insidan för det är kallt ute!!) och fixade lite mer i köket, lagade mat och åt middag, städade i hallen och byggde ihop min korgställning och ställde i skor (Tindra hjälpte duktigt till! *High five*), nattade Tindra, ställde allt jag måste ha ut till förrådet framför dörren så jag omöjligt kan glömma nu, nattade Tindra igen, fixade i badrummet och slutligen satte jag mig här.... I morgon ska leksaker plockas upp från överallt och det ska dammsugas i alla rum och skuras i alla rum sen är det småplock kvar bara och sen är jag klar! Måste handla kalas tallrikar och sånt oxå!

Nu ska jag kolla på "You're beautiful" en snabbis och sen sova! Inte ett dugg trött faktiskt för jag är så sjukt uppe i varv....

Puss och kram!
抱擁とキス

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men vilken skum doktor, visst att dom vill säga åt en att sluta röka men orka kalla någon ful xD



SV: Usch jag känner med dig! Vi har det också svinkallt inomhus. Jag har absolut ingen aning om vart man kan köpa något alls i Sverige så jag är helt värdelös när det gäller sånt. Men det borde nog finnas i större affärer? Jag vet att min mamma hade en elektrisk bäddmadrass men jag har ingen aning om vart hon köpte den. Hon har haft den hela mitt liv. Men finnas borde det ju!

2010-11-05 @ 06:15:47
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0