Ångest!!!!

Igår var det marknad i Norrtälje! Jag, Tindra, Gabriella, Nova,

Love och Madde gick ner. Barnen fick åka lite karuseller, "peka på påse" (Vinst varje gång lotteri) och jag köpte godis och en korv! :D kallt som satan var det och det blåste som fan! jag som hade fixat håret och allt! ;)

Sen åt vi middag hemma hos mamma, god fläskfilé gryta! Mumma! Stressade sen hem för att se premiäravsnittet av Greys Anatomy som jag lika gärna kunde ha missat för det var skit tråkigt.... Sen deppade jag som sagt ihop på kvällen.

Nu har jag lämnat Skruttan på dagis, tagit en promenad med Gabriella och Malte och nu sitter jag och samlar mod för att ringa till högskolan i Kalix... Hua.... Har ändrat min ansökan till Nkv och nu ska jag prova på att läsa Matte B!!! Jajemen! Och jag har räknat med att inte klara av den så jag har sökt studiemedel för nästa period oxå så jag kan läsa Matte B igen tillsammans med Psykologi A, så man är förberedd lite när man börjar på högskolan! Faktiskt är jag taggad som fan nu!! Vill börja plugga NUUU!!! Det känns lite konstigt att se/höra mig själv skriva/säga så... Jag som hatade skolan förut! Jag skulle ALDRIG mer i mitt liv plugga och nu kan jag inte vänta på att få börja! haha!
Ska be min morbror skicka över några gamla högskoleprov till mig så man kan träna lite och lära sig systemet.

Om jag nu åker till Kalix så skulle mamma ta Tindra de veckor jag var där. Lite sorgligt, för jag kommer sakna henne så... Och missar så mycket. Det är ändå 13 veckor på 2 års tid! Om jag inte får det ändrat och kan få färre veckor. Men jag vill verkligen gå den här utbildningen. Socionom kan jag ju bli efter ifall jag märker att jag vill vidareutbilda mig! Men ska självklart söka socionom oxå, även om det är svårt att komma in. Söka så mycket jag kan!

Nu börjar jag bli hungrig oxå, ännu mer när jag tänker på att jag har kalops i kylen! *Mums*
Ja så får det bli... Äta... En sak i taget.. Stress, nervös, ångest.... ÄTA!! Inte tänka....

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0